wtorek, 11 października 2011

Fryzury

Spadłam ze schodów i boleśnie zbiłam kolano :c
Na szczęście spodnie całe ♥
Dziś chciałabym poruszyć sprawe dotyczącą naszyvch głów, a mianowicie fryzury.
Od pewnego czasu hitem są warkocze.


Zaczynamy od dokładnego czesania włosów.
Przypuśćmy, że robimy zwykłego warkocz z dołu.
Dla efektu możemy spryskać włosy nabłyszczaczem.
(ale uwaga-poniżej linii głowy.Inaczej włosy będą miały efekt tłustych ;/.)
Czekamy aż nabłyszczacz wsiąknie.
Posiadam ten z firmy "SCANDIC STYLE" zakupiony u fryzjerki.
Bardzo dobry, ładne refleksy.Dodatkowo nabłyszcza.
 Następnie dzielimy włosy na 3, najlepiej w miarę równe pasma.
Trzymamy je. Ten z lewej strony przeciągamy nad środkowym, a środkowy bierzemy na miejsce lewego.
Następnie prawy nad środkowym i czynność powtarzamy po drugiej stronie. Potem znów lewy,prawy...
I tak aż do końca ;) 
Jeśli ktoś nie umie polecam zaczynać od robienia z boku. Też jest ładny a zdecydowanie łatwiejszy :)
Aha, gdy bolą ręce możemy pomóc sobie zębami trzymając w nich jedne pasmo. Szczególne ułatwienie
na początku.

 Obecnie królują wplatańce(dobierańce;jak je zwał tak zwał).
Przybierają różne formy:eleganckie,roztrzepane,luźne,ciasne,z boku,zwykłe...
Dodają nam, dziewczynom uroku i wdzięku :)
Ja robię sobie ostatnio dobierańca z boku. Bardzo ładnie wygląda taki idący od prawego ucha do lewego boku, przez całą głowę i potem normalnie wiszący z boku.Stylizuję warkocz na luźny i roztrzepany, "artystyczny nieład".
Wygląda to mniej więcej tak:
a) na głowie( mój jest trochę dalej)

O a taki (tylko oczywiście dalej jak na obrazku c) noszę ja.

b) z boku(luźniejszy i rozwichrzony)
Są też inne techniki. Do każdego typu urody na pewno jakiś się znajdzie :)

Tutaj takie moim zdaniem prostsze do wykonania




Jak to zrobić?
Podstawą jest umiejętność wykonania zwykłego, prostego warkocza którego budowę krok po kroku już poznałyśmy.
  Zaczynamy od spryskania włosów nabłyszczaczem(jeżeli chcemy).
Rozczesujemy pasma, czekamy aż wyschną...
Zaczynamy dobierańca. Proponuję zacząć od prawego boku potem przez głowę do lewego
i dalej puszczony z boku.
Bierzemy 3 pasma. Nie mają być one z wszystkich włosów jak przy normalnym, lecz tylko z niewielkiej na początek części. Zaczynamy od pasma najlepiej widocznego, który przeplatamy nad środkowym podobnie jak w zwykłym. Środkowy nad nim. Do pasma z tyłu dobieramy małe pasemko z pozostałych włosów na głowie. Już połączone przeplatamy nad środkowym a ten nad pod nim tak, by zamieniły się miejscami. Następnie pasmo najbardziej widoczne. Do niego również dobieramy małe pasemko i przeplatamy nad środkowym. I tak na zmianę aż do końca...
Tutaj taki z tyłu...

Ostatnim ciekawym warkoczem który mam do zaprezentowania jest kłos.
Wygląda naprawdę świetnie. Są dwa typy:zwykły i dobierany.
Na początek pokażę jak zrobić zwykły.
Związujemy włosy w koński ogon(lub nie, łatwiej na końskim) i dzielimy na dwa pasma.
z jednego z nich oddzielamy pasmo włosów które znajduje się na zewnątrz i przekładamy do środka.
Z drugiego pasma również. Potem znowu i znowu.
Dla ułatwienia filmik(nie mój)
A tutaj zdjęcie:
UDANYCH ĆWICZEŃ! 
:)



24 komentarze:

  1. Z moich włosów się nie da jeszcze, ale jak urosną będę usilnie próbować! :)
    Ja także dodaję do obserwacji i dziękuję za odwiedziny, powodzenia na starcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miałam długie włosy to prawie codziennie miałam jakąś fryzurkę z warkoczem ;-)
    ale niestety ścięłam i teraz są za krótkie, żeby na nich coś pleść ;-(

    dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie wrkocze! ;) obserwujemy, jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny artykul..musze czesciej zagladac ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sie patrze na warkocze to tak zaluje, ze nei mam dlugich wlosow!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te warkocze są obłędne! :) Chyba sama wypróbuję coś takiego stworzyć na moich włosach.
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne warkocze! :) świetny blog :] obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bym chciała nosić warkocz, ale niestety moje włosy są jeszcze na to za krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam warkocze ! A dzięki temu że mam długie włosy wychodzą naprawdę fajnie ! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię warkocze, niestety jak na razie mam za krótkie włosy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kłoska, niby to nic a wygląda nieziemsko, zwlaszcza na długich i grubych wlosach<3

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisalam sie do obserwowanych i zapraszam do mnie :* bede odwiedzac czesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne warkocze ♥
    ciekawy blog :)
    obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne warkocze
    Zapraszam do mnie:**
    Obserwujemy? Czekam na odpowiedz:P
    jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie sa warkocze ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę- byłoby mi miło, gdybyś dodała mojego bloga do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam warkocze<3 ale niestety nie wychodzą mi :(

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny blog :) będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i skomentujesz bloga ;)
    obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://pateey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Mega mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy Blog ;) będę zaglądać, pozdrawiam

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)Ja uwielbiam warkoczyki nosić a te niektóre są naprawde fajne :) będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz i skomentujesz moje bloga:) Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://www.kosmetykizgalaktyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham warkocze! :) moja przyjaciółka potrafi niektóre z tych

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne fryzury! szkoda, że ja niedawno obcięłam włosy:(

    OdpowiedzUsuń