niedziela, 9 października 2011

Buty ;) Jesień 2011

Hitem jesieni są przede wszystkim trapery, buty na koturnach; głównie sznurowane.
Myślę, że to bardzo dobrze, ponieważ takie buty są też ciepłe i wygodne.
Wrzucę parę propozycji ;) Może nie wszystkie są takie jakie oczekiwałam, ale tak na oko ;)


Dichemann


<te wybrałam jako nagroda w konkursie, patrz:notka poprzednia>

Tylko inny kolor. Jakbym mogła kupiłabym obydwie pary ;)


Wszystkie buciki pochodzą ze sklepu internetowego stylowebutki.pl -zapraszam, wspaniałe ;d
Mimo iż  niektóre z tych butów, np trepów dziwnie wyglądają to w połączeniu z rurkami wyglądają wspaniale ;)
Polecam na zakup którejś z par w tym stylu. Osobiście kupiłam sobie fajne, aparat w naprawie. Jak będzie to dodam zdjęcie,

Biorę też udział w rozdaniu u damski-świat

4 komentarze:

  1. ja jakoś nie mogę upolować żadnych butów w moim rozmiarze

    OdpowiedzUsuń
  2. 40
    musisz zarejestrować się na stronie http://www.netsales.pl
    jak przyślą ci link potwierdzający yo logujesz się tam i wybierasz jakie chcesz mieć reklamy na blogu
    i za każdym razem jak ktoś w nie kliknie i je wypełni to ty zarabiasz
    tylko musisz mieć ukończone 18 lat albo wziąć dowód swoich rodziców

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za te reklamy dostaje kasę
    jak na razie od 30 września zarobiłam 290 zł

    OdpowiedzUsuń