poniedziałek, 10 października 2011

Dzisiejszy outfit & ciuchy na jesień.

Witam.
Zła jestem strasznie, zdjęć nie mogę wrzucić.
Powód? Zepsuty aparat -.-
No ale cóż ;d Przynajmniej opiszę.
Postawiłam dziś na niebieski.
Góra: bluzeczka 3/4 rękawek w drobne, niebiesko-szare kwiatki na białym tle+
niebieski, wpadający leciutko w zieleń <ciemny> sweterek.
Dół: niebieściutkie spodnie, ciemniejsze, rurki. Kocham, kupiłam w sobotę w jakimś sklepie zwykłym.
Ładne rzeczy, chociaż nie firmowy. 99 zł ;)
Do tego botki, sznurowane, na koturnie. Coś pod brąz. W szkole zamieniłam je na równiez pasujące; zwykłe,czarne wysokie trampki.Jedną ze sznurówek zamieniłam ogólnie na niebieską, więc dopełniała strój :)
Victory "Dichemann"
49 zł

Moim typem są bluzy potocznie zwane "bejsbolówkami".
Można stworzyć naprawdę dużo stylizacji właśnie z tymi bluzami.
Osobiście kocham czerwone ♥



Stawiamy tez na typowo jesienne kolory: żółcie, pomarańcze, zielenie(szczególnie te w "zgniłym" odcieniu,brązy. Czerwień też jest ok. Bardzo modny jest rudy, który wstępuje w spodniach i bluzkach. Czapki? Polecam "beretki". Gdyby komuś nie pasowały (w co wątpię) to do wyboru mamy czapeczki z pomponikami które są równie świetne :).
Obowiązkiem jest posiadanie szaliczka w jednym z wymienionych kolorów. Najlepiej żółć i pomarańcz. Jakiś luźny, rozłożysty który możemy owijać jak chustę.
A no właśnie. Zamiast szaliczka możemy sprawić sobie chustę.Powinna być oczywiście ciepła i w jesiennym kolorze :)
Gdy wpadnę na coś ciekawego to dodam w następnej notce :)
Bye!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam trampki.<3
    Bejsbolówki też..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bejsbolówki są świetne, mam nadzieję że będę miala kiedyś okazję sobie kupić :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te trampy i bejsbolówki.. też czerwona skradła moje serce:) pozdrawiam i zapraszam do siebie może spodoba Ci się oferta sklepu przedstawiona u mnie w poście:)

    OdpowiedzUsuń